Potrzebujesz reklamy Google Ads
Reklama Google Ads to doskonały sposób na reklamowanie produktów i usług Twojej firmy. Oferują różnorodne opcje reklamowe, funkcje i korzyści, które pozwalają stworzyć kampanię idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb. Jeśli Twoja konkurencja korzysta z środowiska reklamowego Google Ads – to Ty również powinieneś się reklamować!
Prowadzisz sklep internetowy, czy firmę usługową i konkurujesz o klienta – reklamy Google to świetny sposób na dotarcie do klientów, którzy aktywnie szukają Twojego produktu lub usługi. Możesz kierować reklamy na określone grupy demograficzne, takie jak płeć czy wiek, a także wybrać obszary geograficzne, w których chcesz wyświetlać reklamy. I pozwól sobie w tym pomóc. Poprowadzę Twoje kampanie reklamowe.
Dlaczego warto ze mną współpracować przy reklamie Google Ads?
Audyt konta Google Ads
W celu wykonania audytu potrzebuję dostępu do konta Google Ads. Przyda się również dostęp do Google Analytics. Sprawdzam wdrożenie analityki, ustawienia celów i sposobu zbierania danych. Na koncie reklamowym oceniam:
dobór słów kluczowych
ustawienia konwersji
jakość reklam – nagłówki, teksty
podział na kampanie i grupy reklam
ustawienia wykluczających słów kluczowych
ustawienia lokalizacji
sprawdzenie strategii ustalania stawek
wydatkowanie budżetu
rozszerzenia reklam
stronę docelową
Omówienie audytu
Otrzymujesz ode mnie gotowy audyt z uwagami i możliwościami poprawy. Gdy się z nim zapoznasz, umawiamy się na rozmowę telefoniczną w celu jego omówienia. Jeśli coś jest niejasne to cierpliwe tłumaczę i odpowiadam na Twoje pytania. Przedstawiam Ci wstępną strategię, która obierzemy na początku. Jest to doby moment, żebyś opowiedział mi więcej o swoim biznesie. Im więcej informacji mi dostarczysz, tym lepiej. W tym miejscu warto, żebyś wypełnij ze mną brief, który pomaga mi lepiej zrozumieć Twój biznes i będzie mi pomocny podczas pracy z kampanią. Chciałbym zwrócić uwagę na jedną rzecz – często spotykam się z przypadkami, gdzie klienci „przepalają” budżet zupełnie niepotrzebnie, np. przez złe słowa kluczowe lub ich dopasowania. Już sam fakt poprawy tego czynnika powoduje, że zwraca Ci się koszt mojego wynagrodzenia. A przecież to dopiero początek mojej pracy nad Twoją kampanią! Zamiast marnować budżet – przeznacz go na pomoc specjalisty!
Decyzja o współpracy
Po omówieniu audytu i rozwianiu Twoich wątpliwości, mam nadzieję, że podejmiesz trafną decyzję i zdecydujesz się na współpracę ze mną. Słowa „współpraca” jest tu bardzo istotne. Musisz zarezerwować dla mnie trochę swojego czasu, gdyż prawdopodobnie będę się z Tobą często kontaktował – będę pytał o to czy odczuwasz efekty kampanii albo czy nowe słowa kluczowe odpowiadają Twojemu biznesowi. Będę też informował o planach na dalszy rozwój kampanii. Co miesiąc otrzymasz dedykowany raport z działań i efektów kampanii.
Ty masz cele biznesowe, a ja wiem jak je osiągnąć
Wykorzystując możliwości jakie oferuje Google – dopasujemy działania pod cele biznesowe. Reklamy Google zapewniają różnorodne opcje reklamowe, które można dostosować do potrzeb każdej firmy. Ponieważ Google jest jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek na świecie, nic dziwnego, że Google Ads to świetny sposób na reklamowanie swoich produktów i usług przez firmy. Pozwala dotrzeć do grupy docelowej, generować leady i sprzedaż oraz zwiększyć świadomość marki w opłacalny sposób. Google Ads to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów, ale bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia może to być trudne – dlatego zastanów się i podejmij współpracę ze specjalistą! Na co dzień pracuję z kampaniami mniejszych i większych firm usługowych, czy sklepów internetowych. Realizuję kampanie generujące leady, budujące rozpoznawalność marki, czy mające na celu zwiększenie ROAS-u w e-commerce. Tworzyłem kampanie remarketingowe, kampanie pod konferencje i wydarzenia, zapisy na kursy/usługi z branży beauty.