Usługi SEO – wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

Z pewnością słyszałeś o SEO (Search Engine Optimization), czy pozycjonowaniu stron internetowych. Jeśli nie – czytaj dalej, bo może się okazać, że wiele tracisz. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek lub SEO to strategia marketingowa mająca na celu zwiększenie pozycji witryny na stronach wyników wyszukiwania. Jest to proces wpływania na widoczność strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania — często określanych jako wyniki „naturalne” lub „organiczne”. Ogólnie rzecz biorąc, im wcześniej (lub wyżej w rankingu na stronie wyników wyszukiwania) i częściej witryna pojawia się na liście wyników, tym więcej odwiedzin otrzyma od użytkowników wyszukiwarki. Korzyści SEO nie ograniczają się tylko do wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, ale obejmują również inne korzyści, takie jak zwiększona sprzedaż, potencjalni klienci i utrzymanie klientów. SEO może również pomóc w zwiększeniu współczynników konwersji i generowaniu leadów.

Dlaczego warto rozpocząć ze mną proces pozycjonowania witryny?

Taniej niż agencja marketingowa

Współpraca ze mną opłaca się bardziej, niż miesięczny abonament agencji. Płacisz tylko za czas pracy specjalisty SEO. Otrzymasz audyt z zaleceniami wprowadzenia poprawek, który wdrożymy na starcie naszej współpracy. W pierwszej kolejności skupiam się na zmianach, które najszybciej mogą przynieść widoczne efekty.

Lepsze i szybsze efekty

Do zlecenia podchodzę zadaniowo – nie ograniczam się w ilości godzin, które trzeba poświęcić. Często agencje mają przygotowane pakiety godzinowe pracy specjalisty. W dodatku do podziału z copywriterem i programistą.

Transparentność działań

Nie ograniczam się tylko do wystawiania faktury na koniec miesiąca, co jest częstą praktyką wśród agencji. Pozostajemy w stałym kontakcie, żebyś wiedział jakie działania zostaną lub zostały wykonane na dany miesiąc i ustalamy plan na kolejny.

Elastyczna umowa

Brak długoterminowych umów. Jeśli chcesz zrezygnować lub zawiesić działania od kolejnego miesiąca to po prostu sobie dziękujemy. Umowę podpisujemy z miesiąca na miesiąc. Tylko pamiętaj, że na efekty SEO trzeba czasami poczekać. Zwłaszcza w mocno konkurencyjnych branżach!

Wyższa pozycja w wyszukiwarce to więcej klientów

Coraz więcej firm decyduje się na pozycjonowanie swojej strony internetowej. Dlatego jest to dobry moment na podjęcie działań i prześcignięcie swojej konkurencji w wynikach wyszukiwania. A co za tym idzie – ściągnięcia większej liczby potencjalnych klientów, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami.
Efekty działań SEO są trwalsze w porównaniu do innych kampanii reklamowych. Jeśli nie prowadzisz kampanii reklamowych w Google Ads lub Facebook Ads to oczywiste, że nie będzie efektów. Raz a dobrze wykonana praca nad optymalizacją witryny będzie odczuwalna przez dłuższy czas (a przynajmniej do momentu aktualizacji algorytmu przez Google). Nie oznacza to jednak tego, że powinieneś skupiać się tylko na jednym sposobie dotarcia do klientów. Jeśli prócz SEO potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu kampanii w Google Ads – zapraszam Cię do współpracy i skorzystania z darmowego audytu konta Google Ads.

Przekonałem Cię? Czy masz jeszcze wątpliwości?

To tylko krótka zajawka tego co mogę dla Ciebie zrobić, żebyś osiągnął wyższe pozycje w wyszukiwarce. Pewnie zastanawiasz się ile to będzie kosztowało? Z pewnością taniej niż proponują agencje marketingowe!

Profesjonalny specjalista SEO i profesjonalni copywriterzy

Ważną częścią procesu pozycjonowania strony internetowej jest treść, która się na niej znajduje. Odpowiednio stworzone teksty mają większe szanse osiągnięcia wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. I nie chodzi tu tylko o treści blogowe. Często w przypadku sklepów internetowych brakuje opisów kategorii, a karty produktów używają opisów dostarczonych od producenta. Problem polega na tym, że tych samych opisów mogą używać setki innych witryn. Należy stworzyć takie teksty, które będą oryginalne i wyróżniały się na tle konkurencji. Dlatego tak ważna jest współpraca z dobrymi copywriterami. Dlatego zlecając mi pozycjonowanie Twojej witryny masz pewność, że teksty na Twoją stronę będą wysokiej jakości, co przełoży się na lepsze efekty pozycjonowania.

Bartek Gąsior
Bartek Gąsior
Copywriter
Bartek napisał już teksty dla ponad 200 firm. Zawsze daje z siebie 100%, by napisać dobry tekst. Prowadzi własny kanał na YouTube o copywritingu i WordPressie. Oprócz tego prowadzi Szkołę Contentu i jest twórcą kursu o SEO Copywritingu. Jako copywriter działa od 2016 roku. https://bartekgasior.pl/
Bartek Gąsior
Bartek Gąsior
Copywriter
Bartek napisał już teksty dla ponad 200 firm. Zawsze daje z siebie 100%, by napisać dobry tekst. Prowadzi własny kanał na YouTube o copywritingu i WordPressie. Oprócz tego prowadzi Szkołę Contentu i jest twórcą kursu o SEO Copywritingu. Jako copywriter działa od 2016 roku. https://bartekgasior.pl/
Kamil Wojtowicz
Kamil Wojtowicz
Copywriter
Kamil ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i to w dwóch specjalizacjach: inwestycje i nieruchomości oraz bankowość i doradztwo finansowe. Dzięki temu doskonale odnajduje się w tematach finansowych. Ale to nie wszystko – zainteresowania Kamila dotyczą najnowszych technologii, m.in. z zakresu fotowoltaiki i nie tylko.
Kamil Wojtowicz
Kamil Wojtowicz
Copywriter
Kamil ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego i to w dwóch specjalizacjach: inwestycje i nieruchomości oraz bankowość i doradztwo finansowe. Dzięki temu doskonale odnajduje się w tematach finansowych. Ale to nie wszystko – zainteresowania Kamila dotyczą najnowszych technologii, m.in. z zakresu fotowoltaiki i nie tylko.

Czego jeszcze potrzebujesz, żeby podjąć decyzję o powierzeniu w moje ręce Twojej strony internetowej? Jeśli masz jakieś pytania to skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o konkretach!